bloggar igen

Ja då var det dags att börja blogga igen. Efter många önskemål så har jag gjort en ny blogg!

Just nu så är min gode vän björn här, blir fest i helgen nu när jonnan, uno och ante även kommer upp hit. blir skit kul! Länge sen man träffade alla. Jag och björn har även hunnit med att träna på iksu igår och idag, skönt att komma igång igen.

Annars så är det jobb som står på sommar schemat, även lite semester här och där har jag hunnit med.

Annars då? Jadu inte mycket, hoppas på bra väder i helgen så vi kan dra till byske och bada!
see you there! eller på någon av umeå kroger där vi kommer spendera fredag och lördag kväll.

mycket att tänka på nu annars.

en bra låt nu som går på repeat på min stereo

ALL TIME LOW - breaking your little heart

Kommentarer
Postat av: Anette

ska du spela på TC i helgen? tror jag såg det nånstans:) kolla in min blogg förresten;P

2009-07-09 @ 15:09:00
URL: http://anetteanundi.blogg.se/
Postat av: Peter

näe det finns två dj med samma namn i denna satans stad tyvärr :P

2009-07-09 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0