still around

Ja på förfrågan av min flickvän så vill hon att jag uppdaterar min blogg lite mer! Här nu så ;)
Har varit och tränat nu på förmiddagen, gick mycket bra, sjukt jobbigt men det börjar ta sig!
Har även ringt min framtida kvartersvärd och pratat lite om lägenheten. Måste kolla upp med den tidigare boende på adressen jag flyttar till om det är okay om jag flyttar in helgen före. vore skönt om det gick.

Annars idag så blir det lite plugg, göra klart det sista i rest jag har och även börja plugga för omtentan  i slutet av augusti. inte kul menmen ska fan klara skiten!

imorrn blir det jobb igen, jobbar nu rätt konstant till jag slutar och därefter så börjar jag och christian planera aktiviteter för Jägermeister! ska bli sjukt roligt.

Nu ska jag äta lite av min patenterade tonfisk, bulgur, sötsursår och vita bönor i tomatsås! riktigt gott prova det!


Peace out


!till min amica, saknar dig



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du flytta?? Ensam, eller vadå?

2009-07-20 @ 15:33:44
Postat av: Anonym

ja jag ska flytta ihop med amica till en 2.a på nydala

2009-07-20 @ 20:30:50
Postat av: Anonym

uppdatera????????????????????

2009-08-31 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0