Where did the time go?

lördag idag så då äre jobb som gäller, börjar jobba klockan 4 och jobbar till ungefär 9.. Är bra väder så då tror jag att det blir att vi går på stan och kanske ser lite volleyboll om dom spelar idag även.

Igår så blev det ändrade planer.. Hade sjuk migrän på morgonen så jag låg helt utslagen. Lyckades rycka upp mig senare på dagen. Hade tvätttid så man var tvungen.. Därefter så hängde jag med sofia och uffe och fiskade i nydalasjön! var mycket trevligt, Dock fick jag inget, utan det var sofia som fick en liten rackare och uffe fick en ännu mindre som han släppte tillbaka. Menmen inte lät vi oss slås ner av fiske olyckan, utan vi hade med oss kött att grilla och även potatissallad, pastasallad och folköl!
var mycket trevligt att fiska.

Nu ska man kanske äta något och göra matlåda till ikväll!
ha en bra lördag!
Pitbull - now you see it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0