work work!

jaaa...
jobbat denna vecka där jag har för det mesta börjat jobba klockan sju på morgonen. Jag är inte en person som riktigt funkar att gå upp klockan sex längre. Var rätt länge sen man avr tvungen att släpa sig upp denna infernaliska tid och åka och jobba.
Förövrigt så går det bra med jobbet, inga problem!
Annars då? ja inte mycket, jobbar, tränar, äter och sover. Så ser mina dagar ut, ett hejdundrande liv menmen får igen det sen när jag får pengar!

Är ledig imorrn fredag så då blire catch up med jens och martin på gymmet, därefter så ska jag och jäger kolla igenom inför höstens nollning. Allt är i princip klart från vårat håll så jag hoppas alla phösare har gjort sitt!!

Näe nu ska jag se tv och sova bort denna kväll. inte kul att gå upp klockan sex, remember that kids, INTE KUL

3 oh 3 - don't trust me, sjuk video men bra låt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0