same..

Har inte sovit en blund inatt. Dock så hinner man tänka väldigt mycket när det blir så.. Jag vill visa att jag är så mycket bättre, att jag inte är en sån här människa, att jag kan och vill visa på den jag verkligen är och att jag vill visa hur mycket du betyder för mig..

Jag vet att jag sårat dig så himla mycket
jag vet att du är värd så mycket mer
jag vet att jag sa sist att jag inte ska såra dig nå mer.
jag vet att det gör så ont i mitt hjärta för som jag betett mig
jag vet att jag kan vara så mycket bättre
jag vet att du är den jag vill vara med.
jag vet att du är så rätt för mig
jag vet att jag inte kan göra saker så mycket bättre just nu
jag är jätte ledsen över det jag gjort..
jag är så ledsen, verkligen...

miss you....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte vara m dig någonsin

2011-02-27 @ 22:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0